tiistai 19. lokakuuta 2010

AMPPARI









Tämä on siskon pojan (7v 6kk) tuotos ampiaisesta viime keväältä. Itse olen tussannut sen uudelleen valkoiselle paperille, skannannut, koonnut ja värittänyt.
Näköjään keskimmäisen kuvan yläreuna on jäänyt värittämättä! Höh, sentään!
Kommentteja kaivataan edelleen! Sekä positiivisia että negatiivisia! Olen amatööri vielä näissä, mutta haluan oppia paremmaksi. Joten muidenkin näkemykset ovat nyt erityisen tärkeitä!
Suurena haaveenahan minulla on, että jos vaikka joskus jotain kuosia olisikin kankaana! :D

5 kommenttia:

  1. Tykkään, varsinkin tuosta keskimmäisestä värityksestä. :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja! Tuo keskimmäinen ampparikuosi on mun suosikki. Alemmasta työkalukuosista voisin tykätä enemmän erivärisellä pohjalla...

    VastaaPoista
  3. mä ottaisin noista minkä tahansa kankaana oikein mielelläni!! etenkin tuon keskimmäisen. <3

    VastaaPoista
  4. Oi, ihania. Tykkään varsinki ruskeista. Näitä velourina tai joustofroteena :), käy trikooki/kollege toki. Ihanainen blogi täältä löytyi.

    VastaaPoista
  5. Ruskeapohjaiset ois ihania froteena.

    VastaaPoista