keskiviikko 16. helmikuuta 2011

PAITA

 
"Pinniini paita kalelille". Siskon poika eli kaveri (mä oon allun kaveri ja allu mun) on viime aikoina puhunut "pinniinistä" eli pingviinistä. Joten pojalta idea toteutukseen..hiukan yksinäisen näkönen tuossa paidassa tuo pingviini, mutten keksinyt siihen muutakaan sinä iltana.
Kaveri kävi kylässä ja olis halunnut laittaa paidan jo päälle, vaikkei ollut vielä valmis. Mutta sai luvan jäädä ommeltavaksi loppuun.
Paita kangas Michasin pussikankaita. Paidan väristä tuli jotenkin alussa sairaalan värimaailma mieleen..mutta hiukan paremmin jo sulatan tuota. :) Kooltaan tämä on 104cm.

5 kommenttia:

  1. Hauska paita, toi sininen on mun mielestä kiva väri :)

    VastaaPoista
  2. Oikein kiva paita! Olisi varmasti meilläkin mieleinen moinen pinniini paita :)

    VastaaPoista
  3. Hieno paita. Siihen olisi sopinut pinniinille vaikka punainen pallo tuohon oikeaan ylänurkkaan?

    VastaaPoista
  4. Komia paita, varmasti poika tykkää :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaikille!
    Anonyymi: Tosi hyvä idea tuo pallo! Se sopis kyllä hyvin.. Oon miettinyt, että tekisinkö tuohon vielä pallon..Mutta jos tekisin vaikka joskus uuden pinniinin pallolla..

    VastaaPoista